Virtuální plamen aneb zažehněte si své Zippo i na mobilu
Společnost Zippo dobře ví, že jedinečné zážitky a originalita jsou vlastnostmi, které předurčujívjejich vlajkovou loď k atraktivitě mezi potenciálními zákazníky. Spojit mobilní aplikaci a tradičnívzapalovač Zippo bylo jasnou volbou. Inu, podobný marketingový tah se spojením produktu
a mobilní aplikace udělala před Zippem nejedna velká značka. Zmiňme namátkou třeba Coca Colu, Kraft či Virgin.
Digitální plamen je na koncertech v módě
První virtuální Zippo zapalovač byl určen pro majitele mobilních zařízení iPhone. V aplikaci jste si mohli vybrat jeden ze 150 obalů, přičemž větruvzdorný zapalovač vytvářel neobyčejný plamen, jen těžko odlišitelný od skutečného Zippo zapalovače. Na své si tak přišli milovníci značek, jakými jsou Marlboro nebo Harley-Davidson, kteří měli svůj oblíbený zapalovač i ve svém mobilním telefonu. Samozřejmostí této aplikace byl pohupující se plamen, originální zvuk zažehnutí a reakce na dotyk. V prvních týdnech si virtuální Zippo plamen pořídilo neskutečných 10 milionu uživatelů. Nicméně dnes tuto aplikaci v nabídce Appelu již nenajdete.
Podobné aplikace si na nezájem uživatelů nemusí stěžovat. Na tento trend zareagoval i Google, respektive Android. Právě Google Play nabízí na svých stránkách hned několik virtuálních aplikací, vzdávajících hold značce Zippo. Přidaná hodnota spočívá v tom, že Virtuální zapalovač může sloužit i jako svítilna mobilního telefonu.
Přestože není nad skutečný Zippo zapalovač v ruce, mobilní aplikace je zajímavým zpestřením ve chvílích, kdy si nemůžete užívat reality se zapalovači Zippo.